Sphere-Being Alliance

Friday, October 30, 2015

Romîna –Sezonul 1, - Episodul 4 -- DEZVALUIREA COSMICA: VIATA PE O NAVA DE EXPLORARE



SphereBeingAlliance




DEZVALUIREA COSMICA:
VIATA PE O NAVA DE EXPLORARE
Sezonul 1, -  Episodul 4




DW: Ei bine, fiti binevenit la emisiunea noastra. Eu sunt gazda dvs., David Wilcock, si invitatul nostru este o persoana cu adevarat remarcabila. Vorbim cu Corey Goode, care sa prezentat ca informator, pentru a ne spune despre aceasta noua lume extraordinara, care a fost numita Programul Spatial Secret. Corey, domeniul de aplicare al acestui program ar putea fi difícil de acceptat, pentru unii oameni. Sa admis ca am mers pe Luna în 1969. Unii ar spune, ca noi am pretins ca am mers pe Luna. Însa se pare ca noi, cel putin, am facut ceva real pe Luna, si dupa aceea nu ne-am mai reîntors. Au plantat un steag acolo. Ei au facut cîteva misiuni, si, oh … sa terminat. Am vazut ceea ce trebuia sa vedem. Deci cred ca, daca va puneti sa gînditi, ca oamenii se stabilesc în exteriorul Pamîntului, daca ati putea numai sa va imaginati acest lucru, ati spune: «Ei bine, fara îndoiala nu este chiar asa”. Care este amploarea reala a acestei întregi afaceri ? Cînd va adevarul va iesi la suprafata, ce vom învata?

CG: Ei bine, va fi rascolitor. Sa afli ca exista o vasta infrastructura extensa de-a lungul întregului Sistem Solar, ca exista explorari miniere în centura de asteroizi, si pe lunile si planetele, pentru a furniza materiile prime complexelor industriale care produc tehnologiile, si ca exista colonii omenesti, care lucreaza în aceste complexe industriale, care sustine aceasta mare masina industriala, oriunde în Sistemul nostru Solar.

DW: Noi nu am putut construi baze în interiorul umei planete gazoase, nu-i asa? Pentru ca este prea cald, si pentru ca exista o foarte mare presiune de aer?

CG: Da, prea multa presiune.

DW: Deci, daca noi am dori sa cautam aceste colonii, unde ar trebui sa ne uitam?

CG: Coloniile sunt în esenta, ceea ce noi numim locurile unde familiile si persoanele traiesc.

DW: OK.

CG: Exista de asemenea tot felul de diferite tipuri de instalatii. Exista instalatii de tip interior în asteroizi de top incastrate care au fost minate. Exista instalatii distribuite peste tot pe Marte, la subsol, bineînteles, sub suprafeta lui Marte, si diferite luni de gaz gigante, si ichiar în própria noastra luna.

DW: Ai putea încerca sa ne dai o estimare a numarului de instalatii diferite sau în diferitele locuri unde au fost construite, sa zicem, în Sistemul nostru Solar?



Translator: The Light Journalist



No comments:

Post a Comment

rd


info@exopoliticsportugal.com

HOME - ALL BLOGS