Sphere-Being Alliance

Friday, November 11, 2016

POLISH -- Sezon 4, Odcinek 1

KOSMICZNE UJAWNIENIE: SUPER ZIEMIA

Sezon 4, Odcinek 1

 admin    28 mar 2016
  super-earth    3

 DW: W porządku. Zapraszamy do “Kosmicznego Ujawnienia”.  Ja jestem prowadzącym i jestem tutaj z Corey Goode.  W tym odcinku rozpoczniemy odkrywanie niektórych rozdziałów historii kosmicznej naszego Układu Słonecznego.  Corey, witam w programie. 
CG: Dziękuję
DW: Tak więc, słyszałem o tej Super Ziemi na długo przed tym gdy ty cokolwiek mógłbyś powiedzieć ten temat.  Jest ona wspomniana w “Prawie Jedynego” jako planeta Maldek.  Dawno temu gdy po raz pierwszy zacząłem zajmować się tymi rzeczami, oraz podczas tych wszystkich lat, które spędziłem na czytaniu o “Monumentach na Marsie” zaczynając od roku 1993-go, Richard C. Hogland był gorącym zwolennikiem idei, że Pas Asteroidów nie był czymś, co pojawiłoby się normalnie w naszym Układzie Słonecznym.

No comments:

Post a Comment

rd


info@exopoliticsportugal.com

HOME - ALL BLOGS