Sphere-Being Alliance

Tuesday, November 29, 2016

POLSKI -- Sezon 3, Odcinek 6

KOSMICZNE UJAWNIENIE: WNĘTRZE ZIEMI - BIBLIOTEKA

Sezon 3, Odcinek 6

 admin    12 lut 2016
  sitchinniburuinnerearth    1


DW: Witamy w programie Kosmiczne Ujawnienie, nazywam się David Wilcock i jestem tu razem  z Corey Goode. Po raz pierwszy w historii programu usłyszę informacje od Corego, o których wcześniej mi nie opowiadał. Nie mogę się już doczekać.
Corey, odkąd zostałeś w to wszystko wciągnięty, ja również odbywam tę podróż razem z tobą. Jak dotąd nie jestem świadomy jakichkolwiek doświadczeń poza planetą lub w jej wnętrzu, nawet jeśli ich doświadczyłem i coś takiego miało miejsce, to moja pamięć została wymazana.
Coś się dzieje, ci ludzie są z nami blisko powiązani i może te informacje połączą nas ze sobą i doprowadzą do wzajemnej współpracy - jeżeli oczywiście będą potrafili zapomnieć o tym, że jesteśmy mieszanej krwi i przestaną nas traktować jako tych gorszych.

Następną rzecz jaką chciałbym poruszyć jest to, że zachowują się jakbyśmy nie mieli doświadczyć tego nagłego przejścia. Kiedy czytając Prawo Jedynego, które naukowo potwierdziłem - jest tam wyraźnie napisane, że w trzeciej gęstości istnieją trzy cykle po 25 tysięcy lat, a my znajdujemy się na końcu ich wszystkich. Na końcu każdego cyklu był ogromny i nagły przeskok w rozwoju ludzkości. Nazwali to wielkim przejściem. Pomysł, że rozwój zajmie nam całe pokolenia niekoniecznie należy do prawdy.



Przetłumaczyła: Marzena




No comments:

Post a Comment

rd


info@exopoliticsportugal.com

HOME - ALL BLOGS