Sphere-Being Alliance

Sunday, April 23, 2017

Polski -- Sezon 5, Odcinek 14

KOSMICZNE UJAWNIENIE: BIOGRAFIA CLIFFORDA STONE’A

Sezon 5, Odcinek 14


128366_cd_s5e14_clifford-stone-bio_cvr_2.jpg
DW: Jest mi niezmiernie miło powitać was ponownie. Nazywam się David Wilcock i jestem prowadzącym ten program. W dzisiejszym odcinku zobaczycie zarys biografii sierżanta Clifforda Stone człowieka, który wstąpił do służby wojskowej mniej więcej podczas wojny w Wietnamie. Był niezmiernie zdeterminowany, aby dostać się do armii i służyć swojemu krajowi. 
Niewiele wiedział jak niezwykła przygoda na niego czeka i że zostanie zaangażowany w odzyskiwanie rozbitych pojazdów UFO. Przedstawiamy jego zeznania, aby pomóc w uwiarygodnieniu wielu rzeczy, które ujawnił nam już Corey Goode. 

Za chwilę zobaczycie jego własne spojrzenie na swoją karierę. Sami zobaczcie.
* * * * * * *
Clifford Stone: Gdy pojawiały się tamte dzieci to podchodziły do mnie i zaczynały ze mną rozmawiać. Pomagały mi nawet w moich zadaniach domowych. Ostrzegały mnie jednak, abym nikomu o nich nie mówił, gdyż inni nie mogli ich zobaczyć.

Przetłumaczył: Sławomir Lernaciński

No comments:

Post a Comment

rd


info@exopoliticsportugal.com

HOME - ALL BLOGS